چرا تبلیغات در 123run؟

  • وبسایت 123run یکی از کاملترین مراجع فیلم, موسیقی , کتاب و اخبار مختلف خبرگزاری های فارسی است.
  • روزانه کاربران زیادی تبلیغ شما را خواهند دید.
  • ۱۰۰ درصد کاربران ، از ایران هستند و مشتریان بالقوه محصولات شما محسوب می‌شوند.
  • روزانه کاربران زیادی از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهد که هر روز مشتریان جدیدی را جذب نمایید.
  • تعداد جایگاه‌های تبلیغاتی در سایت محدود می‌باشد و تبلیغ شما به خوبی توسط کاربران دیده می‌شود.
  • با تبلیغات در سایت 123RUN.IR ، از تبلیغ کردن سایت خود در دیگر سایت ها بی نیاز خواهید شد.
    • شما می توانید از طریق ایمیل SUPPORT@123RUN.IR با ما در ارتباط باشید.


بازاریابی تبلیغات محور یا بازاریابی روابط عمومی محور؟ تبلیغات و روابط عمومی دو بال برنامه ارتباطی بازاریابی یک شرکت می باشند بطوریکه تبلیغات صرف، ارتباط یک‌سویه شرکتی است که تنها به فروش حداکثری می پردازد. شاید یک برنامه تبلیغاتی قادر باشد بسیار حساب‌ شده، روی جامعه هدف خود تاثیر گذارد، ولی بوسیله روابط عمومی می‌توان آسانتر و بهتر به نتیجه دلخواه رسید. و یک ارتباط دوسویه و کامل تر در اطلاع رسانی بوجود آورد امروزه روابط‌عمومی درجایگاه یک رهبر، یک برنامه بازاریابی را هدایت کند و با این رویکرد هدف و پهنه گسترده‌ای پیش روی این بخش ایجاد می گردد. برای پذیرش مسئولیت‌های جدید در روابط عمومی ، چه سازوکاری باید داشته باشد و ابزارهای آن کدام است؟ روابط‌عمومی همواره تحت سیطره دولت‌ها و سیاست بوده و آن‌گونه که شایسته است، نتوانسته وظایف و رسالت‌های خود در حوزه بخش غیردولتی را به انجام برساند. البته یک روابط‌عمومی فعال توانسته است به دموکراتیزه‌کردن حکومت‌ها و دولت‌ها کمک کند و فضای دموکراسی را درون دولت‌ها توسعه دهد. بسیاری از سازمان‌های دولتی از روابط‌ عمومی به‌ عنوان ابزاری سیاسی برای کسب وجهه و اعتبار کاذب استفاده می‌کنند و این امر، شأن روابط‌ عمومی را تا حد یک هنر و حرفه تبلیغاتی و تشریفاتی تنزل داده است. تبلیغات یک‌سویه ، یعنی حسن‌ها را بزرگ نمایی و عیب‌ها را کوچک‌نمایی نمودن . واحدهای تبلیغات شرکت‌ها نیازی به پاسخ‌گویی احساس نمی‌کردند، اما مشتریان این نیاز و احساس را داشتند. در چنین شرایطی، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان اهمیتی به مراتب بیشتر از تبلیغات پیدا کرده و ضرورت سازماندهی مجدد شیوه‌های ارتباطی مشتریان و سازمان‌های اقتصادی را روشن می‌کند. روابط‌عمومی با ماهیت ذاتی خود که کارکردی دوسویه دارد، جانشین مناسبی برای تبلیغات است، چون هم براطلاع‌رسانی تأکید بیشتری دارد و هم شنونده‌بودن را بر گوینده‌بودن ارجحیت می‌دهد. نمی‌توان روابط‌عمومی را با کارکردهای گذشته (کارکرد در سازمان‌های دولتی و سیاسی) به‌کار گرفت و لازم است نوعی از روابط‌عمومی را طراحی کرد که توانایی پاسخ‌گویی به نیازهای سازمان‌های اقتصادی را داشته باشد. ما این روابط‌عمومی را «روابط‌عمومی تجاری» می‌نامیم.
تبلیغات تجاری روابط عمومی تجاری  
یکسویه است دوسویه است
به افزایش مشتریان می اندیشد به رضایتمندی مشتریان می اندیشد
گسترش دامنه سئوالات گسترش دامنه پاسخ ها
تبلیغات محیطی گفتگو +مصاحبه+مذاکره

            در روابط عمومی تجاری، مشتری مداری به عنوان جنبه ای از ارتباطات انسانی باید مورد تأیید و تأکید قرار گیرند. به خصوص در سازمانهای اقتصادی

 به عنوان رویکرد اصلی و جدی خود در ارتباط با مشتریان آن را برگزیده اند. این رویکرد می تواند در چارچوب چرخه کیفیتی پروفسور دمینگ سازماندهی شود.

به این معنا که ادارات روابط عمومی تجاری، مشتری مداری را در چهار مرحله فعالیت زیر استوار سازند تا روابط عمومی تجاری ایجاد و توسعه یابد.

  • نیازسنجی: روابط عمومی تجاری باید دو گوش را جایگزین زبان کند و بجای هیاهو و غوغا، شنونده خوبی برای مشتریان باشد.
  • برنامه های ارتباطی را سازماندهی کند .
  • اجرا: اجرای فعالیتهای مشتری مدارانه در روابط عمومی تجاری باید بر منافع دوطرفه (نگرش برنده – برنده) انجام پذیرد.
  • ارزیابی: بر ارزیابی تمامی فعالیتها یعنی ارزشیابی از طریق پرسشنامه و اثربخشی از طریق مصاحبه، همواره باید تأکید شود و هرگز نباید به فراموشی سپرده شود.

روابط عمومی تجاری چه کمکی به شما می کند؟

بسیاری از شرکتهای ایرانی ، با روابط عمومی تجاری و مزیت های آن، آشنایی ندارند. به همین دلیل نادانسته هزینه های زیادی را صرف تبلیغات می کنند، به این امید که مدلهای متنوع تبلیغات به فروش بیشتر محصولات و خددمات آنها کمک کنند.

تیم بازرگانی 123RUN.IR با هدف افزایش آگاهی مدیران ایرانی، به مدت چهارماه ، به شرکت هایی که از این بسته استفاده میکنند، خدمات مشاوره در روابط عمومی تجاری ارایه می دهد.

مزیت های اجرای کمپین های روابط عمومی تجاری :

قبل از تبلیغ کردن باید ساختار روابط عمومی تجاری شرکت خود را ترسیم نمایید. این امر موجب می گردد تا :

  • افزایش بازدید سایت رسمی شرکت
  • کاهش چشمگیر هزینه های تبلیغات
  • ماندگار کردن مزیت های شرکت در ذهن مشتریان
  • استفاده بهینه از ظرفیت اینترنت و شبکه های اجتماعی برای معرفی بهتر شرکت
  • تقویت کانالهای توزیع و فروش محصولات
  • تقویت برند شرکت در فضای مجازی
  • افزایش وفاداری مشتریان نسبت به محصولات وخدمات شرکت

SUPPORT@123RUN.IR

‎خدمات ارایه شده و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
مرکز جامع اخبار , دانلود رایگان فیلم و سریال , موسیقی , کتاب ها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
1398 © تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز جامع اخبار , دانلود رایگان فیلم و سریال , موسیقی , کتاب ها می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.